Jedná se o plynovou verzi karosy citelis. Iveco se jmenuje , protože Iveco koupilo Karosu.
Výrobce | Iveco Irisbus |
---|---|
Výška podlahy | nízkopodlažní |
Délka | 12 m |
Počet dveří | 3 |
Převodovka | automatická |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3C9 9128 6C8 6028 | PK bus | ne | ano | 2007 | 2007 | 2/2020 | 88 | 10,12,14,15,30,50 | |
Reklamy: | ????-????:bílý ????-1/2015:PK servis 1/2015-vyřazení:bílý |
||||||||
Poznámky: | 12/2018 - 11/2019: Střídavý provoz s Urbanwayem 8C1 0175, jeden týden jeden vůz na lince 10 a druhý vůz na 50(do 3/2019 na 12 a 14), druhý týden naopak. 2/2020:Odprodán dopravci Jaroslav Štěpánek, Praha |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3C9 9127 | Asekol | ne | ano | 2007 | 2007 | 2/2021 | 88 | 10,11,12,13,14,15,16,17,30 | |
Reklamy: | ????-????:bílý ????-2012:Asekol 2012-vyřazení:bílý |
||||||||
Poznámky: | 12/2018 - 11/2019: Střídavý provoz s Urbanwayem 8C1 0176, jeden týden jeden vůz na lince 10 a druhý vůz na 12 a 14, druhý týden naopak. od 11/2019 do vyřazení: provozován v pracovní dny na kloubových linkách |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5C7 0031 | Levné elektro | ne | ano | 2011 | 2011 | 2023 | 89 | 10,11,13,15 | |
Reklamy: | 2011-2012:bílý 2012-8/2015:Levné elektro 2/2015-2023:bílý |
||||||||
Poznámky: | Kabina řidiče lze rozšířit do prostoru prvních dveří 11/2015 - 2023: Reklamní obrazovka MBS 8/2021 - nyní: Záložní vůz |