Jedná se o minibusy, které jsou stavěny na podvozku dodávky Iveco daily. Zakoupeny byly tři vozy z dotace evropské unie na provoz tzv. vnitroměstských linek 60 a 61. Dva autobusy měly být provozovány právě na vnitroměstských linkách a třetí měl fungovat jako záložní vozidlo, které když není potřeba jezdí na méně vytížených linkách, což je linka 40 a několik vybraných spojů na linkách 20, 21 a 30. V současné době je v obsluze zmíněných linek doplňují ještě dva mladší vozy typu Iveco first.
Jako jediné minibusy v rámci táborské MHD, jsou plně nízkopodlažní. Zadní náprava je překonávána pomocí rnakloněných ramp.
Výrobce | Iveco + Skd Trade |
---|---|
Výška podlahy | nízkopodlažní |
Délka | 7,5 m |
Počet dveří | 2 |
Převodovka | manuální |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4C7 7890 | 90 | ne | ano | 2010 | 2011 | 2020 | 33 | 60,61 + 20,21,30,31 a 40 |
|
Reklamy: | OD 2011: Město Tábor | ||||||||
Poznámky: | Určeny pro provoz na tzv. vnitrolinkách .Kvůli využití nasazovány také na linky 20,21,30,31 a 40 |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4C7 7891 | 91 | ne | ano | 2010 | 2011 | 2018 | 33 | 60,61 + 20,21,30,31 a 40 |
|
Reklamy: | OD 2011: ROP Jihozápad | ||||||||
Poznámky: | Určeny pro provoz na tzv. vnitrolinkách. Kvůli využití nasazovány také na linky 20,21,30,31 a 40 Od 9/2017: Odstaven - nezasahoval do provozu MHD 2018:Sešrotován |
SPZ | Jméno | V provozu | displej | Rok výroby | dodán | Vyřazen | kapacita | linky | Bývalé linky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4C7 7892 | 92 | ano | ano | 2011 | 2011 | 33 | 60,61 + 20,21,30,31 a 40 |
||
Reklamy: | OD 2011: Město Tábor | ||||||||
Poznámky: | Určeny pro provoz na tzv. vnitrolinkách .Kvůli využití nasazovány také na linky 20,21,30,31 a 40 |